En hyllning till mina resekamrater

Det verkar ha utbrutit ett mindre krig har pa bloggen. Malin beklagar sig over mitt och Camillas sorglosa, oplanerade resetempo och Camilla klagar i sin tur pa att jag och Malin skulle ofreda man hamningslost. Sjalv fattar jag ingenting och tar totalt avstand fran detta pajkastande. Jag tycker ju sa mycket om mina sota resekamrater, inget de gor skulle nansin kunna reta mig. Alla deras charmiga sma egenheter forgyller min tillvaro och berikar mitt liv helt enkelt.

Jag skulle till exempel aldrig reta upp mig under de tre timmar badrummet ar ockuperat varje dag nar Camilla sminkar sig och jag star och hoppar kissnodig utanfor. Nej, det ar ju bra traning att halla sig en stund... Att resande med henne innebar att fa se en blottare eller tva far ju enbart ses som en intim inblick i lokalbefolkningens vardag...

Och att Malin gar at fel hall varje gang vi gar ut genom dorren och med en dares envishet havdar att vi ska ga at totalt fel hall, det ar enbart charmigt i mina ogon. Nar hon sager saker som "jag har aldrig sovit sa mycket i hela mitt liv som pa den har resan, hur ar det mojligt att du ar trott??" och jag sjalv knappt sovit en blund pa typ fyra natter och kroppen skriker efter somn, da kanner jag att hennes pigga entusiasm verkligen far mig att ge allt!

Sa tack for att ni finns!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Märy

haha..Sara du är för härlig!

Önskar jag kunde få vara med och få höra Rese/Sarkastiska/Underbara-Saras alla kommentarer...hehe :)



Passar på nu eftersom jag inte kommer att ha internet imorgon att ÖNSKA EN GOD OCH FANTASTISK JUL!! Ta hand om varandra och mys med varandra lite extra nu över jul!!



Många julkramar från ett vitt (det snöade i helgen igen, jippie) Sundsvall

2008-12-23 @ 08:34:03
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Issa

Ring mig på Julafton!! Ring vid 17.46 ungefär då är klockan typ 09.00 här då är jag vaken jag kanske är vaken klockan 06.00 också :O



Saknar dig

2008-12-23 @ 14:55:41
Postat av: Victor

hej sara! är det god mat? är det varmt i polen? jenny har feber. vi har köpt jul-klapar? har du köpt jul-klapar. vi har jort peparskaks-hus??? ha en riktit god-jul och gott nyt år! önskar victor. strandqvist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

2008-12-23 @ 18:54:15
Postat av: Sara

Hej Issa, det blev lite senare men det kanske inte gjorde sa mycket? Jattekul att fa prata lite! Hoppas ni far en supermysig julafton, saknar dig massor! Puss och kram

2008-12-24 @ 11:42:45
Postat av: Sara

Hej Victor! Det ar riktigt god mat har, idag at jag supergod pizza! De har jattegoda smoothies ocksa! Vad haftigt med pepparkakshus, ni kan val fota det sa jag far se? For ni har sakert atit upp det innan jag kommer hem :) Jag kopte faktiskt julklappar at dig, Isabelle, Nelly och Edvin idag, men jag tanker inte beratta vad jag kopte... Got jul sotnos, jag saknar dig! Puss och kram

2008-12-24 @ 11:46:01
Postat av: Sara

Hello Mary! Om sarkastiskasara ar sa fantastisk vet jag inte... Det far mina sota resekamrater avgora :) Kan bara saga att vi saknar dig har, du finns ofta med oss nar vi ar ute pa aventyr! Hoppas att ni far en riktigt mysig jul hemma! Firar ni i nya huset? Stora kramar

2008-12-24 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0