Ja, eftersom vi alla 3 ar lite smatt internetberoende sa hinner vi blogga ocksa...

... kul for er va? Tycker det ar mkt roligt att fa lasa allas kommentarer, mera mera!! :)

Framme i Airlie nu efter en lang bussresa. Idag har vi bara slappat vid lagunen och tagit det lugnt. S E M E S T E R stavas det visst :) Imorgon drar vi pa en 3 dagars seglingstur i Whitsundays... ahhh...

Lite bilder fran senaste dagarnas aventyr...


Room-mates i Cairns


Ian plattar haret pa Milla o tog uppgiften pa storsta allvar. Forsokte sedan platta sitt eget har... vilket gick sadar...


 
The Great Barrier reef, brudarna snorklarna. (Om ni tittar pa vattnet gar det att se vart revet ligger alldeles intill ytan, fantastiskt!)








6 pa morgonen... busschaufforen envisades med att vacka oss var tredje timme


Airlie...

Far se nar vi hors nasta gang! Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mijah

Helt underbara bilder =) milla se så där pigg ut ... hihi buss resan gick bra iaf härligt.. förstå att de kan ha varit jobbigt att åka så länge med buss... men de är de nog värt... ha de bra å njut av semestern nu!!

2008-12-13 @ 12:52:53
Postat av: Walker

Jag har hittills lyckats hålla emot, men nu måste jag erkänna att jag är lite avundsjuk på er!



W.

Postat av: Mange (däcksäljare)

Kan ju upplysa damerna att det var 17 grader minus i Sundsvall i lördags (13/12) Kallt som *** med andra ord. Sen har det kommit en massa snö. Ca 4 decimeter i sundsvall nu. Eftersom jag inte är ett dugg avis på att ni har ca +35 grader så ville jag gärna bara meddela det =) //mvh mange

2008-12-15 @ 09:11:06
Postat av: Märy - travelplanner

Hello ladies!

Ville bara informera (så att inte Malins telefonkonto belastas mer än redan gjort) att jag mailat och fått svar ifrån Erika redan igår som skulle prata med Fiona på en gång och fixa svar till er.



Det blir inte Erika ni ska möta upp iaf för dom är redan på NZ då men kolla mailen när ni är tillbaka från er härliga seglingstur så ska det nog löst sig =) Hör av er annars så försöker jag fixa lite till! (inget internet hemma ännu dock så jag får låna mig fram..hehe).



Och by the way..härliga bilder =) Drömde att jag blev nedskickad av jobbet och "var tvungen" att joina er på er resa..hehe..Träffade även bandet U2 i hissen..jaja..drömmar är konstiga och dessvärre i detta fall inte sant för jag sitter på jobbet med allergi =( Istället för att snorkla i vackra revet med er...Oh well..drömma vidare kan man ju göra!



Kram kram

2008-12-15 @ 12:21:26
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Sura Issa

Hallå du skulle ju fotografera i vattnet det sa du!!!!!!!!! Nu tvingar jag dig att dyka igen kommer du ihåg vad du lovade mig???



Saknar dig!! <3<3<3<3

2008-12-17 @ 16:23:29
Postat av: Anonym

Ingen bild på han i dreads framifrån?

2008-12-17 @ 16:36:34
Postat av: Anonym

Ingen bild på han i dreads framifrån?

2008-12-17 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0