Jag forbannar er alla tjuvar, rovare o banditer, klapare och langfingrade dragg!!!

Igar natt var det ngn som strackte sig over min sovande kropp och tog min kamera, pengar, korkort och mitt kreditkort. Fattar ni?! Vi har alla vardesaker bredvid oss i sangen men anda ar det ngn som lyckats ta mina saker utan att jag vaknat. I ett last rum dessutom. Antagligen nan av vara rumskamrater men man far ju inte pa eget bevag borja visitera andra (vilket jag i vredesmod nastan gjorde anda). Och pengarna skiter jag i, aven kortet ar sparrat sa det har de ingen anvandning for... MEN... bilderna!! Alla dessa underbara, vackra, roliga stunder och platser... borta. Forutom bilderna vi har pa bloggen da, vilket ar bara en brakdel av alla jag tagit.

Ah, vad jag ondar pa alla oarliga hemska manniskor, utan samvete eller empati. Ni ar onda, onda, onda!!!

Vi sa till oss sjalva att vi fick vara arga en dag (och som jag har kokat av ilska) men sedan maste vi lagga det bakom oss. Vi har trots allt 4 veckor kvar av underbar semester och har i Sydney ar det wonderful. Vi hyr superfin lagenhet i Manly och har borjat planera vad dessa 2 veckor i Sydney ska innehalla. Idag har vi hunnit trostshoppa ocksa, jag hittade en jattefin bikini som betalades med Saras bankkort. Vad skulle man gora utan sina vanner :)

Nar man ar ute och reser och far uppleva saval fantastiska som trakiga saker inser man vad alla ni darhemma betyder... ni betyder allt!

/ Puss Milla


Kommentarer
Postat av: Märy

NEEEJ! Stackars lilla Milla! :( Fy fasiken!! (ja jag drar på med de stora orden nu)

Vilka jävla idioter!!!

Det är verkligen det värsta att bilderna försvunnit! :( Och din nya kamera dessutom. Vilket jävla skit!



Bra att ni tänker positivt och vänder det så resten av er semester blir lika underbar som den börjat!

Ta hand om varandra och vakta era och varandras väskor och hoppas alla andra idioter håller vantarna borta i framtiden.



Dra över bildern på Picasaweb (picasaweb.google.se) eller något annat fotobibliotek så även alla de andra som inte syns på bloggen finns sparade!



Tröstshoppa mycket nu och njut av Sydney!!

PUSSAR OCH KRAMAR HEMIFRÅN

2008-12-23 @ 08:30:56
Postat av: Walker

Tvåbenta svinpälsar är ett släkte som man får räkna med att påträffa vart man sig i världen vänder. Den Vandrande Vålnaden sätter härmed sitt onda märke på den individen, och förutspår att samme individ kommer att råka ut för en vederstygglig hemsökelse!



W.

Postat av: Milla

Thank you Walker!



Det kanns tryggt att du vakar over oss.

2008-12-24 @ 11:39:05
Postat av: Inga

Tråkigt det som hänt. Huvudsaken inget hänt med dig själv gumman.Vi får hoppas att resten av er härliga resa på andra sidan jordklotet blir utan missöden. Puss och kram.

2008-12-24 @ 21:56:17
Postat av: Lella

Instämmer med mamma Inga.

KRAM

2008-12-25 @ 15:51:01
Postat av: Moster

Hej Camilla!



Jag håller med dig, tråkigt att inte kunna lita på andra som man ska dela rum med. Hoppas du ändå har det bra på resan och sen vill jag önska Gott Nytt År till er DownUnder. Vi firade julen på Gran Canaria det var inte fullt lika varmt som ni haft det men skönt ändå att komma ifrån kylan och halkan ett tag. Sköt om er och Njut av Semestern! Hälsn Kersti

2008-12-31 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0