Sara moter nya vanner

Alla ar ju sa trevliga har! Det ar "god day mate" och "hello love" och "no worries" till hoger och vanster. Och sjalv ar man ju snabb att ta efter forstas...

"If you hit me one more time I am going to hit you back!" sa dykinstruktoren efter att jag gett honom tredje smockan under vattnet.

"I will just let you listen to your music then" sa amerikanen pa bussen efter att han fragat mig typ 20 entusiastiska fragor och jag demonstrativt stoppat i lurarna till ipoden.

Ar att undvika ogonkontakt, inte svara pa tilltal och att stryka efter vaggarna ett avvikande beteende har i Australien, det funkar ju sa bra hemma?!
 
/Sara 

Kommentarer
Postat av: Gregga

Hey,how´s it going =)?Det kan vara irriterande till en början att inse hur otrevlig man är...men man vänjer sig=)!Appropå min hälsningsfras som jag antar att ni har stött på ett antal gånger så vill jag att ni ska börja svara: Good up! Vi startar just nu en ny trend och jag tror den kan slå hårt så...good up=)!

2008-12-17 @ 08:07:15
Postat av: Helena

HaHa :)

2008-12-17 @ 10:26:49
Postat av: Katarina

Ha ha!Bara att jobba på det!

2008-12-17 @ 15:15:18
Postat av: Märy

haha..Sara du är för rolig..och sann =)

2008-12-18 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0