Ulti-MAT

Jag gillar ju mat jag.. sa det ar val dags att jag avger en lagesrapport!
Man kan ju lugnt saga att jag INTE svalter, och sen kan man ju direkt efter det saga att jag AR arets julgris samt att merparten av de pengar jag spenderar ar pa just foda.

Sanna har fragor far jagdagligen ta angestfyllda beslut om:

Vilka frukter vill du ha  pa din farskpressade juice?
Mango, melon, papaya, jordgubb, ingefara, apelsin, citron, banan, morot...
Eller forresten, du kanske ville ha en smoothie i stallet?

Vad vill du ha i din sallad?
Vitloksfrasta jatterakor, lax, kyckling, avokado, pinjenotter...

Och, den storsta upptacken av dem alla:
BANANA CAKE!!



Det ultimata brodet/efterratten/fikat/snackset/karleken..
Du kan ata det precis som deet ar, eller toasted med mascarponeost, honey and sliced banana..
Bland annat alltsa. Jag kommer nog inte komma hem, alls. Har ju bara kopt ett sate pa planet till Sverige, och jag tror det kan bli litte tight...)

Na, jag borjar nog bli lite hungrig...

/ Malin



Kommentarer
Postat av: Mijah

de ser underbart gott ut. Du få göra de du är bäst på... äta =) snart jul så man ska frossa sen är ni på semester så jag bli lite besviken om ni inte prova allt nytt =)

2008-12-13 @ 13:00:06
Postat av: Mange

Härligt Malin! Det där som du äter är annat är körv o potäter det =) Tror inte du behöver beskymra dig om dubbla säten på flyget hem, så planerat schema som ni har där nere i Aussie så lär ni nog förbränna ett och annat också. Glöm bara inte att ni måste pumpa i er (vatten) på dagarna. För att inte torka ut, men observa alltså vatten!, inte paraplydrinkar! =) Nu ska jag sälja däck igen. Hörs //Mange

2008-12-15 @ 09:06:20
Postat av: Märy

Men det är väl bra att du äter, Malin så de kan uppgradera dig från barnsäte till vuxensäte..

2008-12-15 @ 12:03:13
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Lella

Å så gott det låter!

2008-12-16 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0