"Jag har sovit sex timmar i strack och jag ar jattepigg!"

Sa Malin till mig imorse.

Min natt sag inte riktigt likadan ut...

Testade hjalpmedel: Rodvin, naturmedicin, i-pod, film, ogonmask, oronproppar, nackkudde, filt, extrakudde.

Testade sovstallningar: Sittandes uppratt, ihopkurad till boll, totalt ihopknycklad, fotterna i orat pa medpassagerare framfor, liggandes pa golvet under alla fotter, etc.  

Resultat: Klarvaken. Diverse framvasta svordomar, suckanden och stonanden. Diverse loften till mig sjalv om att aldrig aka pa langresor mer.

Och nu, snart dags for 13 nya, harliga, flygtimmar. Yeeey!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Märy

haha...jag skrattar åt alla era inlägg..Malins flip flop..=)

Men bra att Malin kunde sova 6 timmar iaf trots primalskriken från de små.



Hoppas er resa gått bra och att ni i detta nu endast njuter av värmen och slipper konstiga insekter! Håll i hatten nu



Det har gått 2 dagar och jag har inget skvaller..konstigt..



Puss o kram från -10 grader och gnistrande och knarrande snö =)

2008-12-10 @ 09:46:05
URL: http://husbloggarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0