Packningsångest

Okej, jag har inte gjort nån av sakerna som stod på listan... Fast jag försökte faktiskt konvertera mina tv-serier till mp4 och trodde, kanske, eventuellt en liten stund att konverteringen lyckades. Men sen fick jag inte in filerna i itunes... Men jag är lite stolt över hur lång tid jag ägnade mig åt att misslyckas...

Och resten av packningen har jag planerat... i mitt huvud... Så nu återstår bara att skyffla ner grejorna i ryggan! Ok, jag ljuger. Jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig. Jag vet inte var mina sommarskor är. Jag hittar mitt gamla pass men inte mitt nya. Jag har inga shorts. Mina linnen är fula.  Mina böcker är för många. Är mina kjolar i en flyttlåda i s-vall?Ahhhh!

Jag kan packa, jag är inte rädd...

/Sara

Kommentarer
Postat av: mijah

Syster är rätt på g med all packning, men suck vad hon tjata... ska jag ta den, är den fin, är den bättre än den, är inte den bättre.. osv... tur jag är arbetslös nu så jag orka höra allt... skämt å sido.. de är roligt oxså.. hoppas ni få de bra.. för snart dra ni =)

2008-12-04 @ 16:18:35
Postat av: Walker

Är det inte bäst att du stannar hemma i Svedala?



W.

Postat av: Walker

Är det inte bäst att du stannar hemma i Svedala?



W.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0