Fredagsvrålet!

Idag är det frrrreeeeeedag!
Denna ljuvliga dag!

Jamen, tillåt mig då få förstöra den för er :)
Och ni kan i er tur förstöra den för era arbetskamrater, partners,
vänner och familjemedlemmar.

Lyssna på den här låten.
Den är simpel, rätt nördig, svenska på en lågskolenivå.
Inga konstigheter, inget naket, inget sex, inget vettigt.


Men sen kommer det fina ser ni...
Den fastnar.
Den fastnar något så fruktansvärt, på repeat i hjärnbarken..
Over and over and over.
Jag fick den spelad för mig igår, av en ovänlig själ.
Nu har mitt liv en ny themesong, helt utan min vilja.

Såg en skräckis igår - med denna i  mitt huvud.
Inte riktigt samma känsla av rädsla som vanligt.
Drömde mina drömmar till denna melodi.
Vaknade och detta är vad jag sjunger hela morgonen.

Så kom igen, var en hederlig medmänniska -
inled lite mental terror på er omgivning!

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Mijah

Hej jag måste erkänna att de va jag som råkade trycka igång denna fruktansvärda låt... Det är precis som Malin säger... De första jag tänkte på i morse va... Vem ha tagit min kex-choklad vem ha tagit min go-bit...lalala... Ni kan ju tänka er själva, BÅDE jag och Malin går runt en fredag morgon kl 6 och tralla på denna låt.. hur illa kan de bli.. illa nog två Åhlinare i samma rum =) Men ha en trevlig Fredag// Mijah

2008-11-21 @ 07:22:15
Postat av: Sara

Tack Malin för omtanken om dina medmänniskor! Du är en pärla! Jag trallar väl vidare då...

2008-11-21 @ 12:56:10
Postat av: Märy - störst av alla oss men ändå utan godislöfte..hmm..skumt..

ja och frågan är ju egentligen vem som har tagit MIN kexchoklad..allt NI kan tänka på är låten och tralla men allt JAG kan tänka på är CHOKLAAAD!! :)

Nu jäklar ska det ätas lösgodis

2008-11-21 @ 21:42:26
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Märy-störst av oss alla här men ändå den enda utan godislöfte..hmm..skumt

och den riktiga frågan är ju VEM tog min kexchoklad? Allt NI kan tänka på är låten och tralla men allt jag tänker på är CHOKLAD..Tacka vet jag lösgodis-fredag :)

2008-11-21 @ 21:44:52
URL: http://husbloggarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0