Tjuvstart på julmyset

Det enda som är aningens negativt med att vara utomrikes under julen
är att man missar myyyyset.
Glöggkvällar med pepparkakor och grönmögelost.
Lussebullar med vit choklad.
Vinterprommis när snön krasar under skorna och snön faller långsamt och vackert.
Tjivet om hur granen ska kläs.
Slå in julklappar i all oändlighet.
Det underbara mat-komat efter julbordet.
Ni förstår grejen.

Jag fick toklängtan efter julen, tomten och Karl-Bertil Jonsson.

SÅ, här sitter jag och myser.
Nu har jag julpyntat klart.



/ Malin  

(Jag vet, pubertal humor. Kunde inte låta bli bara.)


Kommentarer
Postat av: Tillis

Haha, det är ju allt som behövs, drick upp den så ska du se att det glittrar lite här o där :D

2008-11-27 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0