Glaciarvandring pa Franz Josef

Det maste vi ju ocksa gora!
Glaciarerna ar ju pa vag att forsvinna, om nagra hundra ar. (Eller vaxer i storlek lite nu och da, enligt var guide)


Mascara ar ett valbeprovat overlevnadsknep pa glaciaren.


Bushvandring pa vag till den omtalade.


Gaffel-vattenfallen.


En liten besvikelse, det ser inte sa maktigt ut direkt.


PA HALL!! Forstar ni hur hogt det ar?
Doden viskar kallt i vara oron kan jag tala om!






Inga bilder pa Malin pa isvandring?
Well, i dessa doser ar man inte lattfotad! (He he he)


Jag tror ni vantar pa det... sa...
ICE ICE Baby!


Varldens smalaste spricka i isen.
Dar pressar vi oss igenom! Maste luta sig at vanster, ena foten framfor den andra (bara vanster fram, hela tiden) och liksom skooootscha sig fram bland rinnande vatten. Frant.


Milla och Sara i sprickan, bara sekunder innan Sara utfor arets
prestation!


Lite Goran Kropp-stylee va, va?
Jag kanner glaciaren, glaciaren kanner mig :)


Mycket is var det. En glaciar liksom. Det ar... mycket is. Det ar det.




Vad sager vi om utsikten da?


Jaha, vad kan den har bilden ha med det hela att gora da?
Jomen det ar ju mitt lar, tre dagar EFTER att SARA
satt sin SPIK-SKO i den allra mest kottiga delen av Malins ben.
Basattnivet. No pain, no gain.

/ Malin, Sara, Milla

Kommentarer
Postat av: Märy

Häftigt! Ni ser väldigt coola ut när ni står alla 3 med matchande blåa jackor och ser ut som om ni besegrat vilket berg som helst..hehe.



Men damned, hur lyckades Sara trampa på ditt lår, Malin?? Aj aj aj..it gotta hurt..

Diggar att du lyckades "klämma in" (eh..hehe?nähä) lite isiga ordvitsar även här. :)

2009-01-15 @ 16:17:22
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Märy

glömde visst kommentera midjeväskan, Malin...Midjeväska?? japp

2009-01-15 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0