Inte f-n badar jag frivilligt i 12 gradigt vatten...

Ser ni tjejen till vanster i bild. Lite smatt uttrakad, distra och fullt upptagen med att spana in vad de andra batarna gor. Redo for lite action. Naturligtvis. Jepp, det ar hon som ar hon. Hon som flog i.



Men det bara hande, var liksom inte meningen. Jag bara rakade... och det var inte enbart mitt fel.
Sa har var det, enligt min version (och det ar inte sa farligt som det later):
Vi fick instruktioner om att vanster sida (Saras) skulle studsa mot en klippvagg, darefter skulle vi snabbt paddla bakat. Sagt och gjort, mot klippvaggen och sedan paddlade jag jarnet (aven de pa Saras sida). Tyvarr rakade det vara klippvaggar aven pa hoger sida, som vi snabbt var pa vag mot. Sa han framfor och han bakom mig slutade paddla och bara stirrade. Medan jag paddlade som om det gallde livet (instruktoren skrek ju det, jag bara gjorde som han sa) och naturligtvis, rakt in i klippvaggen, jag upp i luften och i vattnet. Pa vag fort nedstroms med en skrikande kanottjej efter mig. -"Simma snabbt hoger, snabbt hoger". Ja ja, hur simmar man i varsta strommarna med flytvast och en paddel krampaktigt i handen? Men Rambo ar ju mitt mellannamn sa jag simmade och svingade mig upp pa foren av kanoten, med benen korslagda (lite krangligt nar jag aven holl i paddeln). -"Hi there girl!" -"Ehh, hi. Thanks!" Sedan fick jag klattra over till en annan raftingbat, till applader och hurrarop. Lite uppmarksamhet ar val alltid kul. Och val i sager den instruktoren: "What? DO YOU HAVE YOUR PADDLE WITH YOU? Good work there love! Japp, Rambo som man ar.

IMPOSSIBLE IS NOTHING, eller hur var det? / Milla

Kommentarer
Postat av: Camillas mamma

Jag gissade först på Malin som är liten och lätt, men hon var ju inte med, så i nästa ögonblick tänkte jag att det var Milla som redan varit så otursförföljd. Jag ändrade mig igen när de andra gissade på Sara. Hoppas det var sista otursgrejen för dig gumman. Du är nog som en katt med 9 liv. Kram Rambo från mamma. Inget bungyjump om jag får be.

2009-01-14 @ 00:51:52
Postat av: Lella

Haha!!!!!!!!!!Bra Milla!

Nä nu får ni komma hem snart! Blir ju avis på alla era äventyr :)

KRAM

2009-01-14 @ 08:16:48
Postat av: Tillis

Meeen va roligt det här var att läsa! Det var ju nästan som man var med, hahaaha.. Stackars dig Milla-laina, men lite roligt måste det ju varit och bra att det gick så pass bra ändå! Kan förstå att det var en grym grym upplevelse :)



Ha det bäst nu sista dagarna o njuuuut,

puss o kram från Tillis

2009-01-14 @ 09:53:00
Postat av: Mats

Jag skrattar så jag kiknar! Det var väl inte nån högoddsare direkt att det var du Milla ;-) Sådan läsning underlättar en arbetsdag kan jag lova. Hoppas att de sista dagarna fortlöper utan missöden. Sköt om er.



Kram Mats

2009-01-14 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0