Roadtripping!!

Vi hyrde oss en rod liten racerbil for att snabbast kunna ta oss runt i detta vackra land.
Att det ar vanstertrafik ar inget som varken stor eller paverkar Sara eller Milla.
De kor som riktiga biltjuvar:  ansvarsfulla, hastighetsmedvetna, koncentrerade biltjuvar!




Vi cruisar langs varldens finaste bilvagar och stannar till nar vi behover mat eller vill titta pa nanting extra fiiiint.
Mest nar vi behover mat forstas.

Jag, Malin, skattar mig lycklig over att jag jag saknar korkort och lugnt kan luta mig tillbaka i baksatet och avnjuta denna extremt underbara utsikt!
Alla nedanstaende bilder ar tagna genom bakrutan pa var lilla racer!
















Det gor inte direkt ont i sjalen att stanna till vid foljande stallen och stracka pa benen:












Life is good!

/ Malin, Milla, Sara

Kommentarer
Postat av: mijah

Ja malla jag håller med, att inte ha körkort kan innebära mycke fordelar =) Men oxså mycke nackdelar(tyvärr) ni gjorde helt rätt att åka runt och crusa. Med dom där bilderna så förstå jag att ni inte ångra erat val!

2009-01-12 @ 10:10:10
Postat av: Märy

vackra bilder..vacker natur..och vackra tjejer :)



Hur kändes det att köra i vänstertrafik? Måste vara scary?



Puss på er!

2009-01-12 @ 12:08:51
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Majsan

Jättefin natur! Man väntar bara på att Frodo och Co ska dyka upp på ngn bild...

2009-01-12 @ 21:38:58
Postat av: Walker

Finns det nå´t djurliv där? Spindlar och ormar borträknade då. Vackra fåglar t ex?



W.

2009-01-12 @ 23:37:05
Postat av: Johan

Klart man blir lite förvirrad över hur du Malin lyckats ta en bild rakt ner i en dalgång/ravin genom bakrutan på bilen.. Det måste ju betyda att bilen stod på högkant ovanför ravinen..? Det kanske förändrar synen på de ansvarsfulla bilförarna, kanske var det bara ..fulla? :)

2009-01-13 @ 09:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0