And so it begins..



Jaaa vad ska man saga, jag trodde jag hade gjort mitt med myggproblemen efter den dar "nara-doden-upplevelsen" i Thailand. Men tydligen har den lilla snubben dar uppe helt andra tankar. Och tydligen javligt mycket humor ocksa med tanke pa att ett av monster-betten utformades som en playboy bunny, ¿que? Men hoppas han har roligt at det iallafall for det har jag da inte haft! Jag har aven en kansla av att det kan tillkomma nagra bett inatt med tanke pa vart boende.. Men mer om det sen, jag vill inte forstora surprisen for er :)

Men nu har jag klagat fardigt, sa nu blir det en kall ol framfor vulkanen!
Fridens people <3


Kommentarer
Postat av: MÄry

Tycker ändå att en Playboy-bunny är bättre än "you-die-from-inside" :)



2011-02-04 @ 11:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0