Lugn, bara lugn!

Jag tror Malin är orolig för att det inte planeras tillräckligt mycket på min front. Milla behåller lugnet med sina packningslistor men för Malins skull vill jag presentera en action list.

Idag har jag till exempel:
- Inhandlat tantstrumpor till flygresan
- Nästan avbokat resan pga av bikiniångest (tittat på bild av Kalle i baddräkt och tänkt att jag kanske kan åka ändå...)
- Köpt några minuters sömn på flyget i form av öronproppar, ögonmask och fusksömntabletter (men insett att jag förmodligen kommer vara klarvaken ändå och förbannat det faktum att jag inte känner en enda läkare)
- Fått massor av nz-tips av snällpatrick (och halvt bokat in en resa till Indien nästa år)

Imorgon (eller iaf innan måndag) ska jag:
- Kanske eventuellt våga räkna ihop hur många timmars flygresa vi har framför oss.
- Ta reda på om jag har nån reseförsäkring (ja, mamma, jag vet att jag lovade att kolla för länge sen...)
- Ta reda på hur man omvandlar mina tv-serier till mp4 (tobbe, du måste komma hem från Florida!)
- Be någon vänlig människa skicka över en färdig spellista med bra musik (nej pappa, det var inte dig jag syftade på) 

Ja, sen var det ju där med packningen också... Men jag har lärt av mina misstag, den här gången ska jag testa så att jag orkar lyfta ryggsäcken lite tidigare än fem minuter innan vi ska åka...
 
/Sara


Kommentarer
Postat av: Märy

haha...ni är alla tre väldigt roliga och jag ser verkligen fram emot att få läsa om era äventyr =)



Sara, din bikinikommentar är ju rolig i dubbel bemärkelse..Kalle däremot tyckte det var mindre roligt och undrade hur många jag hade spridit denna bild till egentligen..hehe. Ingen fara sa jag - bara de närmaste.



Fortsätt roa mig med era packning och resebestyr - något roligt ska jag väl ha här hemma!



=)

2008-12-03 @ 14:26:16
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag övervann iaf min impuls att lägga ut den fina bilden på bloggen för att illustrera vad jag menade:) Och hälsa Kalle att han är fin, det är bara baddräkten som inte är det...

2008-12-03 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0