Det ar nat fel pa kartan

Som alla som kanner oss vet, ar vi tre brudar med inbyggd gps och lokalsinne pa topp. Det har med kartlasning ar vi mastare pa! Sa hur kommer det sig att vi sa ofta lyckas ga vilse? Genvagar blir senvagar och nar vi ar sakra pa att vi ska ga ett hall slutar det oftast med att motsatt riktning ar den ratta. Det ar naturligtvis kartorna har som man inte kan lita pa. Sen kartan ritades har minst ett par stycken av gatorna bytt plats, nagra forsvunit och andra kommit till. Strange! Men nagon annan forklaring finns ju inte...



/Sara

Kommentarer
Postat av: Lella

Haha..såklart vägarna flyttats...

2009-01-08 @ 14:14:41
Postat av: mijah

ja men trycker fel finns ju överallt.. lita på eran gps ni =)

2009-01-08 @ 21:22:35
Postat av: Märy

whata..det är j-ligt konstigt det händer varje gång ni reser :)



Viktigt fråga till Sara. NÄR är din inflyttningsfest? Svara gärna på mail eller som kommentar på detta inlägg så kollar jag lite senare. Jag och syrran ska boka Bounce i samband med den helgen men har blandat ihop om det var 21a eller 28e??



Kram kram igen

2009-01-08 @ 22:06:24
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Walker

Är ni säkra på att ni kommit till rätt ö?



W.

Postat av: Sara

Hola Mary! ja, visst ar det konstigt! Och att det alltid gar sa bra nar du ar med... Inflyttningsfesten ar planerad till 28, hoppas det funkar. Kram-kram

2009-01-09 @ 07:05:19
Postat av: Majsan

Jag tror stenhårt på er skarpa lokalsinne. Det är nämligen NZ som det är fel på! Gick själv vilse på en campingplats när jag var där (faktiskt sant, fråga c2) Tänk er själva, andra sidan jordklotet, vattnet snurra motsols osv... Självklart att navigeringen blir tvärtom oxå :)

2009-01-09 @ 15:12:23
Postat av: Sara

Tack Majsan, antligen en ordentlig forklaring! Sjalvklart maste det vara sa, det ar ju hur logiskt som helst nar man tanker efter... Kommer du och moter upp oss snart? An hinner du vara med en liten stund :)

2009-01-10 @ 09:25:22
Postat av: Issa

hej Sara när är det ni kommer hem nu har ni ju inte skrivit på länge!så hur varmt är det hos er nu? finns det större spindlar där?

hej då

2009-01-10 @ 17:24:40
Postat av: Sara

Hej gumman! Nu har vi skrivit mycket igen :)Den 19:e januari kommer jag hem till Stockholm och sen kommer jag hem och halsar pa er sa fort jag kan! Nu ar det ungefar 23-25 grader varmt, lite som svensk sommar for det blir kallt pa kvallarna och kyliga mornar. Inga laskiga spindlar har turligt nog... Men snart ska vi simma med delfiner!! Da skriver jag, det lovar jag :) Ar allt bra hemma? Har ni akt mer slalom? Langtar efter dig, puss och kram

2009-01-12 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0