Hmpf...

Jaha, vilket fortroende ni har for mig... Kul att veta vilken bild mina nara och kara har av mig. Vi skrattar sa vi grater har at era gissningar. Sanningen var namligen sa, att medan Camilla flog som en rektyl ner i vattnet satt jag som en klippa i baten, paddlade som en os-olympier och sag till att fint och sakert ta oss ned genom forsen. Och jag bara alskade det! Basta, basta upplevelsen!

Sa, kara vanner, lite tillit till mig och min formaga om jag far be :p

/Sara



Camilla ar nummer tva pa vanster sida och Sara tvaan pa hoger. Vi har precis paddlat oss igenom en lang, supersmal tunnel och tar oss igenom sista forsen.





Hela ganget uppradade tillsammans med var eminente instruktor Michel innan vi gav oss ut i forsen.

Kommentarer
Postat av: Märy

hehe, ja jag gissade ju först på Milla...sorry Sara :) Men bra jobbat Rambo-Milla som lyckades simma med paddel och allt..hehe.



Nu snöar det och är nollgradigt igen..vädret är skumt.



Själv är jag hemma med feber men är förhoppningsvis piggare när ni kommer hem igen!



Kram kram

2009-01-14 @ 11:25:04
URL: http://husbloggarn.blogspot.com
Postat av: Familjen Strandqvist\Sundin

Hej den där båtturen såg lite läskig ut!Hur har ni det där borta? här snöade det idag men det var ganska varmt. Nelly fyllde ju år i måndags! visste du de? Och vet du vi har sparat en peppakaka åt dig nu!När är det du kommer till oss?Det är väl någon vecka efter att du har kommit hit? om du har tur så får du kanske se Isabelle och Victor gradera! Vi saknar dig<3<3



Vi ses



PS. Isabelle skrev

PSS.Ingen stog brevid mig när jag skrev

PSSS. mamma sa att jag skulle skriva från hela familjen!!!

2009-01-14 @ 19:54:06
Postat av: walker

Just så Sara,precis som Långben med husvagnen på julafton, "jag tog er ner lugnt och säkert,va?" När ropade du till Camilla: "Det värsta är över nu!"

2009-01-14 @ 23:53:49
Postat av: Mamma Inger

Ja då gissade jag fel men det är väl mammaoron som spökar. Jag är mycket glad att det gick bra vem det än var som ramlade i. Ni är jätteduktiga men jag är fortfarande glad att jag inte visste om det innan.



Kram

2009-01-15 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0